Brugerguide: Sådan skifter du din egen ladeboks til Åbenlyst

Brugerguide: Sådan skifter du din egen ladeboks til Åbenlyst

Vil du gerne skifte din egen ladeboks til Åbenlyst og samtidig nyde godt af vores service og refusion? Bemærk, at vi i øjeblikket kun understøtter Easee ladebokse. Følg disse nemme trin:

Trin 1: Opsig din eksisterende refusionsaftale

  • Hvis du allerede har en refusionsaftale med en anden udbyder, skal du først opsige denne aftale. Dette sikrer, at der ikke opstår konflikter eller dobbeltbetalinger.

Trin 2: Bestil refusion hos Åbenlyst

  1. Besøg Åbenlysts refusionsside: Refusion til egen ladeboks.
  2. Udfyld formularen med dine personlige oplysninger, herunder navn, adresse, telefonnummer, e-mail og betalingsinformationer.
  3. Bekræft din bestilling og vent på en bekræftelse.

Trin 3: Registrer din ladeboks hos Åbenlyst

  1. Efter en kort periode vil du modtage en velkomstmail fra Åbenlyst.
  2. I denne e-mail finder du et link, som leder dig til registreringssiden for din ladeboks.
  3. Følg instruktionerne på siden for at fuldføre registreringen af din ladeboks.

Tillykke! Du har nu succesfuldt skiftet din ladeboks til Åbenlyst og kan begynde at nyde godt af vores service og refusionsordning.

Overvejer du stadig om du skal købe elbil?

Skriv dig op og modtag vores mail-liste der gør dig klogere på elbil og de ting du skal kende til inden du køber.

Bestil en ladboks ved os, som vores andre glade kunder.

    ★★★★★

    “Det er lige til at gå til, super nemt at finde ud af, hurtig levering og en superfed ladestander der ikke fylder ret meget. Gjorde brug af aftalen om installation af boksen udført samme uge og med stor tilfredshed.”

    — Michael Hamliton
    ★★★★★

    “Nemt, god pris, hurtig kundeservice og levering, installation uden bøvl og rigtig nem og brugervenlig app.

    Jeg skiftede fra Clever da det var for dyrt (for mig) og blev helt uoverskueligt hvad det kom til at koste fremover.”

    — Martin Glob
    ★★★★★

    “Man føler en dejlig personlig ekspedition og svar på sine spørgsmål. Det er ikke bare en SOMe medarbejder der sidder og svarer...”

    — Carsten Hoelstad